Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τελικά ποιός ήταν ο Μαύρος Κύκνος ?!?


Η Νάταλι Πόρτµαν δεν ήταν ικανή να χορέψει πάνω στις πουέντ παραπάνω από το 5% των σκηνών της, ισχυρίζεται η ντουµπλέζ της πρωταγωνίστριας του «Μαύρου Κύκνου».

Οι κακές γλώσσες λένε πως η Νάταλι Πόρτµαν κέρδισε το Οσκαρ επειδή η κοινή γνώµη πείστηκε ότι είναι τόσο ικανή ηθοποιός ώστε κατάφερε να γίνει µέσα σε ενάµιση χρόνο και μία άψογη µπαλαρίνα. Οµως µόνο το 5% των πλάνων του χορού είναι δικά της. Τα υπόλοιπα χορευτικά πλάνα στην πολυβραβευµένη ταινία «Μαύρος Κύκνος» του Ντάρεν Αρονόφσκι «είναι δικά µου», δηλώνει η σολίστ του Αµέρικαν Μπαλέ Θίατερ Σάρα Λέιν, η οποία επειδή δεν έλαβε κάποια αναγνώριση από την ηθοποιό στη διάρκεια του ευχαριστήριου λόγου της στην απονοµή των Οσκαρ.
Η παραγκωνισµένη µπαλαρίνα κάνει αποκαλύψεις. Παρ’ όλο που δεν είχε βλέψεις για δηµοσιότητα όπως λέει στο «Entertainment Weekly», πειράχτηκε από τη συνέντευξη του χορογράφου της ταινίας (και συντρόφου τώρα πια της Νάταλι Πόρτµαν) Μπενζαµέν Μιλπιέ στους «Los Angeles Times». «Η µπαλαρίνα του Αµέρικαν Μπαλέ Θίατερ έκανε τις σκηνές χορού που φαίνονται τα πόδια, κάποιες κινήσεις φουετέ κι ένα διαγώνιο άλµα στο στούντιο. Ειλικρινά το 85 % της ταινίας είναι της Νάταλι», είναι τα λόγια του Μιλπιέ που πλήγωσαν τη Σάρα Λέιν.

Και κατά τη δική της εκδοχή «οι σκηνές όπου φαίνονται το πρόσωπο και τα χέρια της Νάταλι είναι πραγµατικές. Οµως σε αυτές ειδικά δεν φαίνεται ο πραγµατικός χορός». Η σολίστ από το 2007 στο Αµέρικαν Μπαλέ Θίατερ παραδέχεται ότι οι παραγωγοί της ταινίας ουδέποτε είχαν υποσχεθεί κάποιον ιδιαίτερο τίτλο στη συµµετοχή της για έξι εβδοµάδεςστα γυρίσµατα του «Μαύρου Κύκνου». Μάλιστα ο παραγωγός Αρι Χέντελ της είχε επιστήσει την προσοχή να µη µιλήσει για τη δουλειά της στην ταινία σε κανέναν δηµοσιογράφο.

«Ηθελαν να δηµιουργήσουν στον κόσµο την ιδέα ότι η Νάταλι ήταν τόσο ευφυής και προικισµένη στον χορό που αληθινά χρειάστηκε να δουλέψει σκληρά ενάµιση χρόνο εξαιτίας των Οσκαρ», λέει η Σάρα Λέιν. «Είναι υποτιµητικό για τον χορό, όχι µόνο για µένα. Κάνω χορό 22 χρόνια. Είναι όµως δυνατό να γίνεις πιανίστας για κοντσέρτα σε τόσο σύντοµο διάστηµα, ακόµη κι αν είσαι κινηµατογραφικό αστέρι;».

Η Νάταλι Πόρτµαν δεν απέκρυψε στις συνεντεύξεις της ότι χρησιµοποίησαν ντουµπλέζ για τις σηµαντικές σκηνές. Οµως δεν αναφέρθηκε ποτέ στο όνοµα της Λέιν ή στο πόσο σηµαντική ήταν η συµµετοχή της.
Φαίνεται όντως κάπως άδικο να μην αναγνωρίζεται το ταλέντο σου και η συμβολή σου σε μια τέτοια ταινία. Σημασία έχει όμως πως το βραβείο Όσκαρ κατέκτησε η Νάταλι Πόρτμαν για το ρόλο της ως ηθοποιός και όχι ως μπαλαρίνα...


via: ta nea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου