Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Σε « σύνταξη» ο καρδιοκατακτητής του Hollywood...Jack Nicholson !


O μεγαλύτερος καρδιοκατακτητής του Hollywood δεν μπορεί πλέον να τα έχει όλα....! Σύμφωνα με μια συνέντευξή του στην «Daily Mail» ο επιτυχημένος 73χρονος ηθοποιός Jack Nicholson αποκάλυψε πως έχει αφήσει πίσω του τον «party animal» εαυτό του και σταμάτησε να είναι ένας κοινός «playboy» γιατί πλέον δεν νιώθει άνετα...

«Έχω ακόμα άγρια καρδιά», δήλωσε ο 73χρονος ηθοποιός και πρόσθεσε: «Όμως έχω μεγαλώσει πια και δεν μπορώ να την πέσω σε γυναίκες δημοσίως. Δεν το αποφάσισα εγώ αυτό αλλά δεν είναι σωστό σε αυτή την ηλικία και αυτό με στεναχωρεί αρκετά»

Ο διάσημος γυναικάς του Χόλυγουντ είπε πως παρόλο που η φυσική βαρύτητα τον έχει χτυπήσει, δεν θα υπέκυπτε ποτέ σε μια πλαστική επέμβαση: «Δεν έχω κάνει εγχείρηση. Δεν θέλω να είμαι επικριτικός, αλλά κάποια πράγματα που βλέπεις αυτές τις ημέρες στο Χόλυγουντ είναι λιγάκι τρομακτικά», πρόσθεσε. Από τη ζωή του έχουν περάσει πολλές γυναίκες και δεν μετανιώνει για αυτό, άλλωστε το παραδέχτηκε πως όπου και αν πήγε, ότι και αν έκανε στη ζωή του, είχε σχέση με τις γυναίκες: «Αν οι άνδρες θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς πρέπει να παραδεχτούμε πως όλα τα κάνουμε για να γνωρίσουμε γυναίκες».

Παρόλα αυτά παραδέχτηκε πως του λείπει ένα ταίρι να τον συντροφεύει: «Δεν θα παραπονιόμουν ποτέ για τη ζωή μου, αν και θα ήθελα να έχω και εγώ το ταίρι μου» ..



1 σχόλιο:

  1. re sta kokonia tou ola! den exei anagki o titanomegistos ;) tha araksei sto spitaki tou sti mulholland k oles oi wannabes tha ton taizoun stafylia k tha tou xaidevoun to stithos ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή