Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

" Vidal Sassoon: The Movie "


Στο αρχικό της στάδιο, η ταινία “Vidal Sassoon The Movie” είχε σκοπό να αποτελέσει ένα δώρο γενεθλίων από τον Μάικλ Γκόρντον, το μεγιστάνα των προϊόντων για τα μαλλιά, προς τον παλιό του φίλο, κύριο Sassoon. Έτσι, δεν προκάλεσε εντύπωση το γεγονός ότι το ντοκιμαντέρ, το οποίο κάνει πρεμιέρα προσεχώς στη Νέα Υόρκη, αναφέρεται σε όλες τις καλές στιγμές της 69χρονης καριέρας του θρύλου του hairstyling: πώς ένα αγόρι από την εργατική τάξη του Λονδίνου, κατάφερε να γίνει γνωστός ως ο χαρισματικός εκατομμυριούχος Βασιλιάς των Μαλλιών.

Πρόσφατα, ο 83χρονος Sassoon, έδωσε μία συνέντευξη στους New York Times, όπου μίλησε για αυτό το ντοκιμαντέρ και όχι μόνο.

Για τα παιδικά του χρόνια: «Στις αρχές της δεκαετίας του '20, ο πατέρας μου μας εγκατέλειψε. Η μητέρα μου δεν είχε καθόλου χρήματα. Ντρεπόταν τόσο, που ένας θείος μου μας πήρε στη μέση της νύχτας και μας πήγε σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με τα τρία μου ξαδέρφια και τη θεία μου. Αν ήταν Ιανουάριος και ήθελες να χρησιμοποιήσεις την τουαλέτα, έφευγες από το κτίριο προσευχόμενος κάποιος να είχε μόλις χρησιμοποιήσει τη λεκάνη για να είναι ζεστή».

Για την παραμονή του σε ορφανοτροφείο: «Όταν ήμουν 10 ετών, το έσκασα για να δω τον πατέρα μου. Δεν νοιάστηκε καθόλου. Με πήγε πίσω.»

Ο Sassoοn ασχολήθηκε με την κομμωτική γιατί η μητέρα του πίστευε ότι ήταν γραφτό του. «Δεν μπορούσες να διαφωνήσεις μαζί της. Δεν θα κέρδιζες ποτέ», λέει. Ο πρώτος κομμωτής για τον οποίο εργάστηκε ήταν πολύ σκληρός. «Ήμουν 14 ετών και μου έλεγε να μην έχω τσαλακωμένο παντελόνι και να γυαλίζουν τα παπούτσια μου και τα νύχια μου να είναι καθαρά. Διαφορετικά, μας έστελνε σπίτι μας».

Ως προς το τι χρειάζεται για να πετύχεις ως κομμωτής: «Να έχεις την ικανότητα να κοιτάς το πρόσωπο και το σώμα κάποιου σαν γλυπτό».

via: Stylista

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου