Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

...Reality με σκοπό την αναζήτηση του νέου αληθινού Ken...


Η μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών στον κόσμο, η Mattel εγκαινίασε πριν από λίγο καιρό, μια μεγάλη καμπάνια, με στόχο να ξανασμίξει και πάλι το άλλοτε διάσημο ζευγάρι. Το 2004 η Barbie είχε χωρίσει τον Ken, μετά από 43χρόνια, έχοντας βρει καινούργιο σύντροφο τον Blaine, σέρφερ από την Αυστραλία. Τώρα λοιπόν η Mattel, παραμονές των πεντηκοστών του γενεθλίων, ετοιμάζει στον Ken ένα δυναμικό comeback, εμφανίζοντάς τον σε billboards σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες, να δηλώνει την αγάπη του για την Barbie.

Δεν μένει όμως μόνο στην καμπάνια που έχει σκοπό την επανασύνδεση του πιο διάσημου ζευγαριού στις ΗΠΑ. Θέλοντας να κάνει τον Ken σύγχρονο άντρα της εποχής του, του άνοιξε λογαριασμό (όπως και της Barbie) σε Facebook και Twitter και προχώρησε και στην παραγωγή ενός ριάλιτι τηλεοπτικού σόου με τίτλο: "Genuine Ken: The Search for the Great American Boyfriend". Σε αυτό, οκτώ clean-cut διαγωνιζόμενοι, συναγωνίζονται μεταξύ τους προκειμένου να εκτιμηθούν από μια Barbie. Σε αυτό το ριάλιτι ψάχνουν έναν άνδρα με στυλ, ο οποίος ξέρει ν’ακούει, να μαγειρεύει, να κάνει σερφ, και φυσικά να κακομαθαίνει το material κορίτσι, επιδεικνύοντας τη στοργή του. Η εκπομπή, η οποία έκανε το ντεμπούτο της τον περασμένο μήνα στο οnline video website “Hulu”, απευθύνεται σε γυναίκες 18-34 ετών οι οποίες θυμούνται τότε που έπαιζαν με τις κούκλες Barbie και Κen, τώρα όμως για τη διασκέδασή τους, προτιμούν ένα αντίστοιχο real-life ριάλιτι. Με παρουσιάστρια τη σταρ του MTV, Witney Port, οι διαγωνιζόμενοι έχουν ν’αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις από το να διακοσμήσουν ένα διαμέρισμα μέχρι να μαγειρέψουν ένα οικονομικό γεύμα. Ο νικητής θα λάβει τον τίτλο: "Genuine Ken: The Great American Boyfriend," ενώ η Mattel, προν τιμήν του, θα κυκλοφορήσει στην αγορά μια κούκλα με την όψη του, στοχεύοντας φυσικά με όλο αυτό το makeover ν'αυξήσει τις γενικότερες πωλήσεις.

Τι άλλο να περιμένουμε σε reality άραγε ?!?....

via: Stylista

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου